איך לעצב לובי בניין כך שיהיה מזמין ואופנתי

הלובי הוא המפתח לרושם הראשוני של דיירי הבניין ואורחיהם בכניסה לבניין, לובי מעוצב היטב בסגנון מזמין ואופנתי יכול להפוך כל כניסה לחוויה חיובית, בעוד שלובי מיושן או לא מטופח עלול ליצור תחושה שלילית ולא נעימה.

 

בוא נציג 7 טיפים מניסיוני כמעצב פנים לעיצוב לובי מרשים ואופנתי שעבור הדיירים. 

בחירת ריצוף מרכזי 

 כיום פורצלן וגרניט פורצלן הם החומרים האופנתיים ביותר לריצוף בלובים. הם מעניקים מראה יוקרתי מבריק ועדכני, וגם קלים לניקוי. ניתן לערבב גוונים שונים לאפקט מרשים.

 

קיר בולט

 קיר עם אריחי טאפט, לבני זכוכית או אבן בגוון עז או מבריק יהפוך לקיר המשיכה המרכזי של הלובי ויעניק לו נופך אופנתי. אפשר גם לצבוע קיר בצבע עז כמו תכלת או ירוק לוהט.

 

שילוב צמחיה

צמחיה ירוקה נותנת תחושה של רעננות ומרעננת כל חלל. שלבו בלובי עציצים גדולים עם צמחייה מטפסת, שיחים נמוכים או עצי פיקוס גבוהים לאפקט מרשים. הצמחייה תוסיף גם צבע ירוק אופנתי לעיצוב. אם ברצונכם לחסוך בכאב ראש של טי]פול בצמחים תוכלו לעצב את הלובי עבעזרת צמחים מלאכותיים שמאימים ללובי וגם למקומות אחרים.

כאן תוכלו לראות דוגמאות של עיצוב לובי בעזרת צמחים מלאכותיים.

 

תאורה מתקדמת

תאורת LED רבת כוח היא המגמה העדכנית ביותר בתחום התאורה. שילוב נבון של גופי תאורה עיליים וגופי תאורת נקודה בלובי ייצרו אפקט אור מרהיב ועדכני. תוכלו לשחק עם גוונים שונים של אור לבן וטמפרטורות אור שונות.

 

פינת ישיבה שיקית

ספות בעלות עיצוב מינימליסטי, שולחן מזכוכית וכורסאות בסגנון סקנדינבי הן הבחירה האופנתית ביותר לפינת הישיבה בלובי. העדפתי ספות בגוון אפור בהיר או שחור משי. הפינה תשדר סטיילינג שיק ונקי.

 

אביזרים דקורטיביים

 הוסיפו ללובי אלמנטים דקורטיביים כמו מראה גדולה, פסל מודרני, שולחן עגול מעוצב או קומפוזיציה ממסגרות תמונה גדולות. זה יבליט פינות שונות ויהפוך אותן לאטרקציה ויזואלית מכניסת הבניין.

 

חומרי גמר יוקרתיים

 בחירה בחומרי גמר איכותיים ממתכת, זכוכית, אבן טבעית או עץ אקזוטי תשדרג כל נקודה בלובי. לדוגמה קבועת מתכת לתליית מעילים, ארון מעץ אלון שחור לשמירת דואר או מאחזי יד מזכוכית לאורך המדרגות.

לסיכום, שילוב נכון של כל האלמנטים הללו יוביל ללובי שיק, עדכני ויוקרתי שיהפוך את הכניסה לבניין לחוויה מהנה. אני תמיד זמין להתייעץ בכל שאלה הקשורה לעיצוב לובי או כל חלל אחר בבניין. אין ספק שלובי מעוצב היטב משפר מאוד את איכות החיים של הדיירים ואת ערך הדירות בבניין.

תוכן עניינים

חנות כלי עבודה

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים