מרזבי אלומיניום: כל הסיבות לבחור מרזב אלומיניום

מרזבי אלומיניום נחשבים פופולריים במיוחד בזכות שלל יתרונות שמגיעים עם חומר הגלם.

הם מגיעים במגוון רחב של צבעים ועיצובים ולכן מתאימים לכל סוגי הבתים והמבנים,

אך בזכות המראה החדשני, העמידות הגבוהה והמראה המרשים שלהם, אפשר לראות מרזבים מאלומיניום בגגות של מבנים חדשים בעיצוב מודרני, פרגולות, גגות רעפים ועוד.

יתרונות מרזב אלומיניום

מרזבי אלומיניום מגיעים עם שפע של יתרונות, הנובעים מחומר הגלם והופכים אותם אידיאליים לפרגולות ובתים צמודי קרקע:

עמידות לתנאי חוץ – אלומיניום אינו מתחמם בשמש, אינו מפתח קורוזיה או חלודה ולכן גם נחשב אידיאלי לייצור של מגוון פריטים מתאימים לתנאי חוץ – מפרגולות אלומיניום ועד ריהוט גן.

תכונה זו הופכת את מרזבי האלומיניום אידיאליים לתנאי חוץ, במיוחד אם המרזב מותקן על פרגולה, או גג רעפים.

עמידות בפני מים ולחות – אלומיניום אינו מפתח קורוזיה וחלודה. הוא עמיד לחלוטין בפני מים ולכן עמיד לחלוטין בפני גשמים, גם כאשר המים זורמים על חלקו החיצוני וגם כאשר הם זורמים בחלקו הפנימי.

תכונה זו מבטיחה שהמרזב יישאר חזק ועמיד גם לאחר מספר עונות גשומות וגם ישמור על המראה החדש שלו לטווח ארוך, עם מינימום צרכי תחזוקה.

עיצוב – ניתן בימינו לעצב אלומיניום במגוון מרקמים, צבעים וצורות. לכן אפשר ליצור מרזב אלומיניום בציפויים וצבעים מגוונים, שכמעט לא צריכים תחזוקה לכל אורך חיי המרזב.

גמישות – קל לעצב מרזבי אלומיניום בהתאמה ספציפית לצרכי המבנה בזכות רמת גמישות גבוהה של החומר.

משקל – אלומיניום הוא חומר קל משקל בצורה יוצאת דופן ולכן הוא לא מעמיס על המבנה וגם מאפשר תהליך התקנה נוח יחסית.

 

איך מתקינים מרזב אלומיניום?

תהליך התקנה מקצועי מאריך את חיי המרזב ואת התועלת שלו. לכן כדאי להשתמש בטיפים הבאים, אם אתם מתקינים מרזב אלומיניום:

שיפוע – אחד הכללים החשובים ביותר של התקנת מרזבים היא חישוב מדויק של השיפוע, בהתאם לצורת הגג והשיפועים הקיימים על הגג. שיפוע מדויק יבטיח ניקוז תקין ואיכותי של המים מהגג ויעילות אופטימלית של המרזב.

תקינות הגג – כאשר מתקינים מרזב, זו הזדמנות טובה וחשובה לבדוק את מצב הגג – אם יש רעפים חסרים, סדקים או שברים שכדאי לתקן לפני הגשמים.

סינון – כדאי להגן על פתח המרזב העליון מפני חדירה של אלמנטים שונים, שיכולים לסתום אותו, כמו זרדים ועלים יבשים, צואת ציפורים ונוצות, אפילו אבנים וחול.

תזמון – הזמן המתאים ביותר להתקנת מרזב הוא באביב או בקיץ. הרבה יותר קשה להתקין מרזב בחורף או בסתיו, כאשר הגשמים והרוחות בשיאם. בנוסף, אם יש לכם מרזב חדש ותקין לפני תחילת החורף – תרוויחו ניקוז אופטימלי כבר מהגשם הראשון.

בטיחות – התקנת מרבים נעשית בגובה, על הגג. לכן חשוב לשמור על כללי בטיחות העבודה בגובה, כולל ציוד בטיחות מתאים, סולם או ציוד הגבהה אחר, כלי עבודה תקינים וכוח אדם נוסף (לא לבצע את ההתקנה לבד).

 

מחיר מרזבי אלומיניום – כמה זה עולה

מחיר מרזבי אלומיניום מושפע מגורמים שונים:

  1. אורך וגובה הגג – גג גדול וגבוה מצריך צינור ארוך יותר ולכן יותר חומר גלם.
  2. זוויות ושיפועים – כאשר יש זוויות ושיפועים רבים על הגג, דרוש מרזב מורכב יותר ולכן גם מעט יותר יקר.
  3. התקנה מורכבת – רמת המורכבות של ההתקנה מושפעת מגורמים שונים, ביניהם גובה הגג, גישה לגג, עץ שצומח צמוד למבנה, תיקון פגמים בגג ועוד.
  4. מצב הגג – לעיתים מצב הגג מצריך התייחסות מיוחדת וטיפול הכנה מקדימה לפני התקנת מרזבים.

בטר – המרכז לבניה עיצוב הבית והגן בע"מ מציע מגוון מרזבים איכותיים, כולל מרזב אלומיניום, עם זוויות, מחברים וסגירות תואמות. צרו קשר למידע נוסף והצעת מחיר.

 

תוכן עניינים

חנות כלי עבודה

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים