שקילה – איך בוחרים את החברה הנכונה?

כשאנחנו ניגשים לרכוש מוצר כזה או אחר, לצרכים מקצועיים או פרטיים, הרי שאנחנו צריכים לבחון את השיקולים שלנו בשתי רמות. רמה אחת מתייחסת למוצר עצמו, רמה שנייה מתייחסת לנותן השירותים, קרי החברה שאחראית על ייצור המוצר או החברה המתייחסת לשיווק שלו.

שתי הרמות הן רלוונטיות באותה מידה בשביל שנוכל ליהנות ממוצר איכותי שישרת אותנו על הצד הטוב ביותר. למשל, אם אנחנו רוצים לרכוש תנור לבית, זה לא מספיק רק לבחון את המוצר אותו אנו מבקשים לרכוש מקטלוג כזה או אחר, אלא עלינו לבחון מי החברה שאחראית על הייצור שלו, מי הגורם האחראי על שיווקו לשוק, אילו שירותים הוא מספק לנו והאם מדובר בגורם אמין, מקצועי ואיכותי.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים למצוא, אם וכאשר ברצוננו לרכוש מערכות שקילה, משקלים ומאזניים לצרכים מסחריים שונים. זה נכון לגבי מערכות המיועדות לחנויות, סופרמרקטים ורשתות שיווק, קיוסקים, מפעלים, בתי ייצור ועוד. בכל אחד מהמקרים אנחנו צריכים לבחון, לא רק את המוצר אותו נרצה לרכוש לצרכים שלנו, אלא גם חברות המציעות לנו מוצרים ושירותים בתחום.

אחת החברות המובילות בשוק הישראלי, היא חברת שקילה. החברה מציעה לנו קטלוג עשיר של מוצרים ומערכות, כולל משקלים שולחניים, משקלים עומדים, משקלים למעבדות, חנויות, מפעלים, משקלים לחומרים שונים דוגמה ברזל, פלדה וחומרים אחרים, משקלי גשר ועוד. כמו כן, החברה מציעה בקטלוג שלה גם מאזניים ומוצרים אחרים שיכולים לשמש אותנו לצורכי שקילה מסוגים שונים.

מדוע משתלם לעבוד עם חברת שקילה

מעבר לעובדה שחברת שקילה מציעה לנו קטלוג עשיר ומגוון של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, הרי שהחברה מייצרת את כל המוצרים שלה בישראל, בהתאמה ובהבנה של השוק הישראלי. היא יודעת מה הלקוח הישראלי צריך ובהתאם היא מספקת לו את המוצרים הטובים ביותר.

מעבר לכך, בחברה עובד צוות מקצועי, מסור ואיכותי, אשר יודע לאפיין בצורה נכונה את הצרכים של הלקוחות ולהתאים להם מוצרי שקילה שיתאימו להם מבחינה מקצועית. הם יודעים לספק הסברים על ההבדלים שבין המוצרים השונים וכיצד אפשר להשתמש בכל מוצר ומוצר.

החברה מספקת לא רק מוצרי שקילה מסוגים שונים אלא גם שירותים נלווים, לדוגמא כיול, החלפת רכיבים, תיקונים, הטמעת תוכנות שקילה ועוד.

פרמטרים לבחירה נכונה

כשאנחנו ניגשים לבחור חברה ממנה נרצה לרכוש מוצרי שקילה, עלינו להתייחס כאמור לא רק למוצרים השונים שהחברה משווקת ומספקת ללקוחות שלה, אלא מעבר לכך. אנחנו צריכים לבחון להיבטים הקשורים לשירות, בזמן הרכישה וכן אחריו.

למשל, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה עד כמה החברה מכירה את התחום בו אנו עוסקים והאם היא באמת יכולה לספק לנו מוצרים מתאימים לצרכים מקצועיים, האם החברה מספקת שירות תיקונים, כיול והחלפת רכיבים, האם החברה מציעה לנו תוכנות וציוד היקפי מתאים לעסק שלנו.

 

תוכן עניינים

חנות כלי עבודה

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים